sâmbătă, 16 august 2008

titlu..?fara titlu...

Uitate in jur….Nu…mai bine nu te uita caci imaginea eului tau inchis e tulburatoare.Prin singurul geam care iti lumina de obicei camera trec acum doar razele lunii .Esti trist…cum sa nu fi ? nu ai pentru ce sa traiesti… nu ai aproape nimic… si totusi continui sa te tarasti murdar printr-o viata plina de jegosi…Si de ce… ? Pentru ca se zice ca speranta moare ultima… si totusi moare…

Ignori ce ti-am zis prima oara si totusi te uiti in jur…Mai bine nu te uitai…imaginea unei camere cu pereti crapati si geam fara sticla….e bine insa ca exista un pic de culoare in ea… culoarea rosie a sangelui care l-ai vomitat aseara…

Stiu ca acum ma injuri… sti cine sunt eu nu...? Sunt constiinta ta… vocea ta interioara… ma auzi destul de des… in ultimu timp mult mai des ca alta data…stiu ca ma injuri…. pentru ca te gandesti ce rost are sa ai o constiinta care te fute la cap?! Dar sti bine ca am dreptate… da… uitete acolo la geam… la distanta pana jos…. Stiu ca sti ce vrei defapt….

Nu mai ofta ca un fraier… si nu-i mai ascuta pe ai tai cu se omoara reciproc in alcool si pastile…Mai bine pune-ti castile in urechi… asculta ceva lent si trist…ca sa ti se potriveasca… si priveste iar stelele… chiar daca sunt nori…. Lumina lunii se intrezareste… defapt aia e doar dorinta ta de a o vedea… caci norii de fum de la combinatul chimic de langa bloc nu te lasa sa o vezi… Hai,nu mai astepta ia odata tigara aia….oricum altceva mai bun nu ai de facut.Uitete iar peste albumele interminabile de poze…. Amintesteti cum era cand erai fericit… ce zambet frumos aveai…dar unde l-ai ascuns acum… ?Nici nu raspunde stiu ca sti pentru ca si eu stiu…dealtfel ceea ce sti tu stiu si eu… si starea ta de tristete ma face sa te fac sa iti accentuez acea stare…care dealtfel ma omoara cu incetul si pe mine…Uite asa am intrat intrun cerc vicios… sa sti ca tu cu incetul ma omori pe mine iar eu pe tine… si murin lent dar sigur amandoi...

Hai mai gandestete … cum era cand erai fericit ?...Se presupune ca ai uitat ?Da… oricum asta a fost tare demult… pe vreme cand alor tai le pasa de tine…. Dar oare le-a pasat vreodata… ? tii tu minte sa se fi jucat cu tine vreodata.. ?Eu nu deci nici tu…Tii minte de cate ori ai vrut sa-l omori pe taicatau….eu nu… caci am pierdut sirul. Iar ai uitat sa-ti incarci telefonul…. Vezi k ai peste 10 mesaje si apeluri….Wow esti cautat… de presupusii prieteni care nu vroiau decat sa te intrebe unde sunt ceilalti… sau sa te intrebe unde esti… doar ca sa se duca sa stea cu ceilalti si sa te ignore….Esti atat de singur ca ai putea sa te urci pe cladirea primariei si sa te arunci fara sa-si dea seama decat un boschetar canibal flamand.

Te-ai saturat sa asculti Nasta…te cred… iti aduce aminte de fosta… si cum credeai tu ca te iubeste… In fine hai ca e iar dimineatza … iar te cheama prietenii afara ca sa nu te bage in seama…Dar tu ai ceva de facut… tu sti sa desenezi… si asta e foarte linistitor… probabil singurul motiv pentru care mai traiesti… Nu-i mai baga in seama…hraneste porumbeii…uitate la cer… imagineaza-ti cum ar fi sa fie frumos… doar asa poti sa scapi…Le zici ca pleci… doar nu te asteptai sa-i pese cuiva…

Ai ajuns acasa… Lasa-i pe ai tai…sunt mult prea « high » ca sa te recunoasca… hai du-te si fura-le o bila… meriti si tu…

Singura sursa de fericire…. vine din pliculet… si asta e foarte trist defapt…. Dar astfel de momente te fac sa plangi in cele mai groaznice chinuri cand iti amintesti de trecut …de ei… de ea… de atunci…Ai inima rupat in mii de bucatele… insa si cea mai mica dintre ele are dragoste in ea cat sa umple cerul de stele…. Insa la fel de multa ura sa umple iadul de iele…AAA da… uite-o acolo in colt … poza celei ce nu-i trebuie rostit numele…intr-adevar ti-e dor de ea…. Si iti rasuna in cap ultimele ei cuvinte… »sa nu-mi mai vorbesti vreodata ». Iti e atat de dor sa o strangi in barte…. Dar… asa e… ea va pleca… si sti foarte bine ca te-a iubit…. Dar ce s-a intamplat… ?Destinul a hotarat ca nu meriti o soarta atat de favorabila… si fericita… in fond tu esti blestemat si la tine fericirea e interzisa.

A story by SteEvY(cuprinzand pe alocuri aspecte din viata reala)

18 comentarii:

Teea spunea...

waii..scrii genial
bravo
mi-a placut ;;)

Ale spunea...

sad,dar foarte frumos...imi dau si lacrimile.
Continua!!!

Constantinov Rada spunea...

Nu are rost sa ma zis genial, ca ti'ai dat seama si singur de calitatea pe care o ai de a'ti exprima ideile.Sex, droguri, bautura.Asta parca e tot ce a mai ramas pentru omenire.Pacat.Si asa suntem o specie pe cale de disparitie.Bravo mai Steevy!^_^

Constantinov Rada spunea...

sa mai zic*!dammmmnn.de la atata scris...:|:))

Anonim spunea...

awesome dude!
best story any of my friends have ever written:)
good luck with finishing it
ily

Anonim spunea...

aa da ultima de la maria:)

Anonim spunea...

prea genial...
imi plashe...
continua...

Anonim spunea...

cmon dude......that's so deep......makes me wanna jump from my window........anyway keep it up

Anonim spunea...

prea pesimista dar ai dreptate intrun fel dar mai bn privesti partea buna care a mai rams pe lume chiar dak e mica.^_^

Anonim spunea...

imi place :)

Anonim spunea...

genial..:(
realitatea trista a lumii in care traim......

Anonim spunea...

words is unnecessary...tine-o tot asa

Anonim spunea...

words are unnecessary;)

Anonim spunea...

Ok...pt prima data in viata mea mi s-a facut pielea de gaina cand am citit ceva...si asta doar pt simplul fapt ca atata dreptate se regaseste in cuvintele tale...si atatia poate s-au regasit in povrstea ta...Da...e oarecum trist cum toti ne regasim in cate ceava deprimant si murdat..pt ca si asta face parte din noi...

!ul!@ spunea...

dc pesimist ?? mie mi se pare o chestie pe care multi o traiesc dar nu vror sa recunoasca ...... e doar un mare adevar ...... e geniala >:D<

pisicutza spunea...

toti oamenii sufera...dar numai adevaratii oamenii au curajul sa recunoasca ;)

Joc de nuanţe spunea...

Mai de grabă, toţi oamenii suferă, dar puţini au puterea de a trece peste.


Zic doar: dramatic.

1000 de chipuri spunea...

Realitate,adevar si intradevar o poveste traita ,simtita pe propia-mi piele,in adancul sufletului meu ,ratacita-ntr-un coltisor mic mai sangereaza o mica rana... e trist sa pierzi o iubire adevarata.E trist sa cauti o fiinta care sa te iubeasca.Dar care la randul ei sa nu cunoasca iubirea.Si cel mai trist lucru in iubire este ca iti ia sufletul cand pleaca...
In fond nu e trist. E real. E parte din viata noastra de zi cu zi...